Co dělat, když:

…SI CHCI POVÍDAT S NĚKÝM ZE SHAKK.CZ?

Jsme k zastižení a přípravení poradit na těchto komunikačních kanálech:

@: info@shakk.cz

i: chat v pravém dolním rohu e-shopu!

FB: chat se stránkou Shakk.cz

…CHCI VYMĚNIT ZBOŽÍ za jiné nebo jinou velikost?

1. Ověřit, zda je požadovaná velikost dostupná na našem e-shopu. Pokud ano, na fakturu, která byla v balíku, napsat požadovaný druh a velikost zboží.

2. Fakturu (nebo její kopii), nepoužité oblečení se všemi visačkami zabalit do balíku.

3. Balík odeslat na adresu: 
VHQ Consulting s.r.o. (Shakk.cz)
Slovanská 16
787 01 Šumperk

Prosíme, nezasílejte zboží na výměnu na dobírku - takové balíky nemůžeme převzít.

4. Výměnu provedeme obratem a zboží dostanete na stejnou adresu.

...CHCI VRÁTIT PENÍZE?

1. Na fakturu (nebo její kopii) napsat číslo účtu, na který si přeji vrátit peníze. Peníze vracíme pouze na bankovní účet. Proto pokud účet nevlastníš, požádej někoho z rodiny nebo kamarádů.

2. Fakturu a nepoužité oblečení se všemi visačkami zabalit do balíku.

3. Balík odeslat na adresu:
VHQ Consulting s.r.o. (Shakk.cz)
Slovanská 16
787 01 Šumperk

Prosíme, nezasílejte vracené zboží na dobírku - takové balíky nemůžeme převzít.

4. Hned, jak balík dorazí a zkontrolujeme stav zboží, odešleme peníze na účet.

…CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ?

1. Zboží zabalit do balíku s fakturou. Pokud faktura už někde záhadně zmizela, stačí napsat na papír číslo objednávky, jméno, telefon a e-mail, na který byla objednávka uzavřená.

2. Zabalit oblečení spolu s fakturou či papírem do balíku.

3. Balík odešli na adresu:
VHQ Consulting s.r.o. (Shakk.cz)
Slovanská 16
787 01 Šumperk

Prosíme, nezasílejte reklamované zboží - takové balíky nemůžeme převzít.

4. Jakmile balík dorazí, reklamaci posoudíme, vyřídíme a budeme Vás kontaktovat.